Presentació/Presentación


PRESENTACIÓ

Comença el compte enrere per a reunir a més de 1000 esportistes que disputaran durant 10 dies els SkyGames a la Ribagorça Romànica, el que sens dubte representarà un trampolí per a la promoció de la zona.

L’Associació per al Desenvolupament de la Ribagorça Romànica està treballant des de fa tres anys per a contribuir al progrés d’aquesta regió que integra dos comunitats, la catalana i l’aragonesa, i que, amb la consecució d’aquest jocs, té ara una oportunitat d’or per a donar-se a conèixer a tot el món.

Per primera vegada es celebraran aquets jocs al nostre país, i esperem que tots els que formen part d’aquesta regió ens sentim orgullosos del nostre autèntic Pirineu. Ara s’ha de treballar dur pera aconseguir que els SkyGames aconsegueixin el repte de ser els millors de la història; demostrarem que la Ribagorça Romànica és el lloc idoni per a la celebració d’uns jocs esportius d’àmbit internacional.

L’empenta i professionalitat de tot el nostre equip és important per aconseguir-ho, però el fet més important és la implicació de tota la ciutadania que ha de ser la protagonista d’aquest esdeveniment, no només participant en la creació d’un cos de voluntariat de primer nivell, sinó impulsant un esperit d’unió que ens identifiqui i ens permeti posicionar-nos com destinació turística de primer nivell. Ara més que mai toca treballar per projectar al món la imatge d’una Ribagorça plena de possibilitats i noves oportunitats.

PRESENTACIÓN

Empieza la cuenta atrás para reunir a más de 1000 deportistas que, durante cinco días, disputarán las pruebas de los SkyGames en la Ribagorza Románica, lo que sin duda representará un trampolín para la promoción de la zona. Desde hace 3 años, la Asociación para el desarrollo de la Ribagorza Románica está trabajando para contribuir al progreso de esta región que integra dos comunidades, la catalana y la aragonesa, y que, con la consecución de estos juegos, tiene ahora una oportunidad de oro para darse a conocer al mundo entero.

Por primera vez se celebrarán estos juegos en nuestro país, y esperamos que todos los que formamos parte de esta región nos sintamos orgullosos de nuestro auténtico Pirineo. Ahora hay que trabajar duro para conseguir que los SkyGames superen el reto de ser los mejores de la historia; demostraremos que la Ribagorza Románica es el lugar idóneo para la celebración de unos juegos deportivos de ámbito internacional.

La energía y profesionalidad de todo nuestro equipo son decisivas para conseguirlo, pero lo más importante es la implicación de toda la ciudadanía, que debe ser la protagonista de estos eventos, no solo participando en la creación de un cuerpo de voluntarios de primer nivel, sino también impulsando un espíritu de unión que nos identifique y permita posicionarnos como destino turístico de primer nivel. Ahora, más que nunca, es el momento de  trabajar para proyectar al mundo la imagen de una Ribagorza repleta de posibilidades y nuevas oportunidades.